Music World
Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
   
  Забыли пароль?
 
Исполнители:
 
 
 
English versionSwitch to English 
Hollywood Undead
Hollywood Undead


Информация
Откуда Los Angeles, California, USA
Жанры Rap Metal
Rapcore
Crunkcore
Rap Rock
Годы 2005—н.в.
Лейблы Polydor
A&M Records
Сайт Website
Состав
Charlie Scene
Da Kurlzz
Funny Man
J-Dog
Johnny 3 Tears
Бывшие участники
Deuce
Shady Jeff



Альбом Hollywood Undead


Swan Songs (02.09.2008)
02.09.2008
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
*
The Loss (Indie Store bonus track)
*
Knife Called Lust (Hot Topic bonus track)
*
Pain (iTunes bonus track)
*
The Natives (Smartpunk bonus track)
. . .


Undead!
Undead!
Undead!
Undead!
Undead!

You better get up out the way,
Tomorrow we'll rise so we fight today,
And no, I don't give a fuck what you think and say,
'Cause we are gonna rock this whole place anyway.
(Undead!)

(Undead!)
You better get up out the way,
Tomorrow we'll rise so we fight today,
And no, I don't give a fuck what you think and say,
'Cause we are gonna rock this whole place anyway.

Now I see that motherfucker writin' on the wall
When you see, J-3-T,
Thirty D bra,
Fuck those haters I see,
Cause I hate that you breathe,
I see you duck,
You little punk,
You little fucking disease,
I got H.U. tatted on the front of my arm,
Boulevard,
Brass knuckles in the back of the car,
Cause we drunk drive Cadillacs- we never go far,
And when you see us motherfuckers,
better know who we are.

I got one thing to say to punk asses who hate,
Motherfuckers who don't know what,
You better watch what you say.
From these industry fucks,
To these faggot ass punks,
You don't know what it takes,
To get this motherfucking truck.

I'm already loud maybe,
It?s a little too late,
Johny's taking hands up, with all the faggots who hate,
Cause I am good motherfucker and there's a price to pay,
Yeah, I am a good motherfucker and its judgment day!

(Undead!)
You better get up out the way,
Tomorrow we'll rise so we fight today,
And no, I don't give a fuck what you think and say,
'Cause we are gonna rock this whole place anyway.
(Undead!)

(Undead!)
You better get up out the way,
Tomorrow we'll rise so we fight today,
And no, I don't give a fuck what you think and say,
'Cause we are gonna rock this whole place anyway.

I'm getting used to this nuisance,
And all the fags who bad mouth this music,
It's fuckin stupid and foolish of you to think you can do this,
You cowards can't, never will, don't even try to pursue it.
I took the chance, I played the pill, I nearly died for this music.

You make me wanna run around, pulling my guns out and shit,
Your tempting me to run my mouth, and call you out on this bitch,
I heard the reason you got to beater to believe any of this,
You need to slit your wrist, get pissed and go jump off a bridge,

What? You can't see the sarcasm in the verses I spit?
What? You think I just got lucky and didn't work for this shit?
Bitch. I've been working at this ever since I was a kid,
I played a million empty shows to only family and friends.

What kind of person gets disembanded and deserves to get big?
I hate to be that person when my verse comes out of the kid's lips.
That shits as worse as it gets.
This verse is over, I quit.
Signed Charlie Scene on your girlfriend's tits.

(Undead!)
You better get up out the way,
Tomorrow we'll rise so we fight today,
And no, I don't give a fuck what you think and say,
'Cause we are gonna rock this whole place anyway.
(Undead!)

(Undead!)
You better get up out the way,
Tomorrow we'll rise so we fight today,
And no, I don't give a fuck what you think and say,
'Cause we are gonna rock this whole place anyway.

White boys with tattoos,
We are pointing right at you,
We are breaking everything, r-rowdy like a classroom,
Pack of wolves,
'Cause we don't follow the rules,
And when you're running your mouth,
Our razor blades come out,
Because its nothing in my mouth except my dick and what I spit,
So my dick is in my hand when I respond to faggots talking shit,
Speaking of fags, already wrap with the drag,
We killed him and then we stuffed his body in the Cadillac.

Why you always pressin?
You know I'm never stressing,
With fucking DMS,
J-Johny to my left,
Got Phantom and the rest,
Who are down there at the west,
A grew up by drive-by's and L.A gangsta's,

So what the fuck do you know about being a gangsta?
What the fuck do you know about being in danger?
You ain't doing this, so you know you're just talking shit.
Mad at all the boys because every song is a fucking hit.

(Undead!)
You better get up out the way,
Tomorrow we'll rise so we fight today,
And no, I don't give a fuck what you think and say,
'Cause we are gonna rock this whole place anyway.
(Undead!)

(Undead!)
You better get up out the way,
Tomorrow we'll rise so we fight today,
And no, I don't give a fuck what you think and say,
'Cause we are gonna rock this whole place anyway.

Motherfucking time to ride, (ride,) (Undead!)
See you drop when we drive by, (by) (Undead!)
Motherfucking time to ride, (ride,) (Undead!)
Watch you fucker's just die, (die) (Undead!)

. . .


Tha Producer:

I'm holding on so tightly now, my insides scream so loud
They can watchin , watchin me drowned , how did it come to this

Jdog:

How did it come to this , how did i know it was you
it was a bad dream, asphyxiated watch me bleed
the life support was cut , the knot was too tight,
they push and pull but they know they'll never win

CHORUS:
deuce and j3t: throw it all away throw it all away

I keep on screamin but theres really nothing left to say

So get away, just get away

I keep on fightin but i can't keep going on like this

tha Producer:
I can't keep going, can't keep going on like this, they make me sick, and i get so sick of it, cuz they wont let me, they wont let me breath, why can't they let me be,
jdog: why can't they let me be, why dont i know what i am, i force this hate into my heart cuz its my only friend, my lips are sewn shut, i watch my self bleed, they push and pull and its killing me within

[Chorus]

Deuce aka produca: I can't keep going, can't keep going on this
way

Johnny3tears: My heart beat stumbles and my back bone crumbles I feel is it real as the lynch mob doubles they want blood and they'll kill for it, drain me and they'll kneel for it
burn me at the stake met the devil made the deal for it, guiteens dreams ya they're guiteen gleems, the blood of they're enemies watchin while they sense me, sentancing decease sentance decease and watch them bask in the glory of their holy disease
[Chorus]

Deuce:
I keep on runnin,
i keep on runnin,
but i can't keep going on this way

. . .


(Charlie Scene)
Everywhere I Go, Bitches always know
That Charlie Scene has got a weenie that he loves to show(bitch)
Everywhere I Go, Bitches always know
That Charlie Scene has got a weenie that he loves to show

(Verse 1) (Charlie Scene)
Wake up
Grab beer
Grab rear
Shave beard
Put on some scene gear
Gotta get drunk before my mom wakes up
Break-up with my girlfriend so I can bang sluts
I'm undead, unfed
Been sleeping on bunk beds
Since ten
So if I don't booze it, I'm gonna lose it
Everybody get to it, do it, get ruined

(Chorus) (Deuce):
Let's get this party started
Let's keep them 40's poppin
So just get buzzed and stay fucked up
We'll keep them panties droppin
(x2)

(Verse 2)(Charlie Scene)
When I start drinking
My dick does all my thinking
Hoes want to be scene with me
And I like their big thick titties
D-Cups with extra filling
Take it out let me lick it quickly
Calm down it's just a hickie
I'll blame it on this whisky sipping gets me tipsy
Drink fast and enjoy your buzz
Take back streets to avoid the fuzz
I wanna take you home but your friends won't let ya'
I got a 40 in my Ford Fiesta
Buy beer
Or pay the rent
My signing bonus was quickly spent
So I'll beat my meat like I'm a fuckin' butcher
And I'll punk the pussy like I'm Ashton Kutcher!

(Chorus x2)

(Verse 3)(Charlie Scene)
Let's get this party jumpin'
Let's see some 40 chuggin'
I wanna see your booty rubbing against my dick when I start buzzin'
Come on girls I wanna see you drinkin'
I wanna see your brain start shrinkin'
Make a move I saw you winkin'
Drunken pussies what I'm thinkin'
I don't give a fuck if you're drunk or not
Turn it up loud feel the ambiance
Grab 2 ho's and do some body shots
I wanna party all night until they call the cops
Fuck a wristband lets all do a keg stand
I'm like Cheech with out the Chong
Hittin up the beer bong
When the cops show up
Their gonna get the finger
And i don't give a fuck
Cuz I'm the designated drinker!

(Chorus x4)

Everywhere I Go, Bitches always know
That Charlie Scene has got a weenie that he loves to show(bitch)
Everywhere I Go, Bitches always know
That Charlie Scene has got a weenie that he loves to show

. . .


Oh! Shake it, baby!
Funny Man! Yeah, yeah, yeah, yeah!
Los Angeles!
Undead, let's go!

'Cause there's no other place that I'd rather be than Los Angeles
Come on, shake it, baby
Come on, grab a drink; I wanna see you hit the flo'
You've got a fatass, but you shake it like ain't a ho

There's no other place that I'd rather be than Los Angeles
Come on, shake it, baby
Come on, grab a drink; I wanna see you hit the flo'
You've got a fatass, but you shake it like ain't a ho

Who dat, who dat, knockin' on the window?
It's Funny, JDog, smokin' up the endo
Windows down, you know the system's bangin'
Hollywood Undead, I ain't playin'
Cruisin' downtown with the bottle beside me
Lookin' so fly I got bitches behind me
Yo I'm in the studio makin' something to dance too
Cause these bitches wanna hear something they can shake their ass to
We up in LA represent Hollywood
West side 'till I die, muthaf**ka what's good?
So what's good with that, when this song's a rap
Deuce in the studio, got bitches in the back
Smoked out, backseat, dippin' in the taxi
So what'cha gonna do when I knock you out foo?
Keep it the same, you know Undead is the name
Say what you say, it's okay, we ain't never gonna change

'Cause there's no other place that I'd rather be than Los Angeles
Come on, shake it, baby
Come on, grab a drink; I wanna see you hit the flo'
You've got a fatass, but you shake it like ain't a ho

There's no other place that I'd rather be than Los Angeles
Come on, shake it, baby
Come on, grab a drink; I wanna see you hit the flo'
You've got a fatass, but you shake it like ain't a ho

Everybody in the club shake it up!
LA let me see you shake it up!
Hollywood let me see you shake it up!
Everybody shake it up, come one, shake it baby!

I ain't f**kin' around 'cause King Kong is down
Crystal, shake it up, we all ova this town
So let's cruise to the Boulevard into the Beauty Bar
Let me see you work that ass, come on and shake it fast
Two whiskey hits, JDogs giving shots in the back
So where my boys at?
There goes Johnny 3 cruisin' in the Cadillac
'63 no (?) and that's a fact!
When you see me on the scene; black shirt, black jeans,
tattoos, white shoes
Runnin' 30 deep foo!
In the city of LA where it's just another day
Shooting craps with the Phantom
Dude thinks he's getting paid!
We ain't here to front, we ain't here to beef
We're just here to get you out of yo muthaf**kin' seat
And you don't really wanna step to this
Funny Man, Undead, and we rock it like what?

'Cause there's no other place that I'd rather be than Los Angeles
Come on, shake it, baby
Come on, grab a drink; I wanna see you hit the flo'
You've got a fatass, but you shake it like ain't a ho

There's no other place that I'd rather be than Los Angeles
Come on, shake it, baby
Come on, grab a drink; I wanna see you hit the flo'
You've got a fatass, but you shake it like ain't a ho

HAHA! Oh shit! What's really goin' on baby?
What's happenin' bad boy, you know who this is!
It's the Funny Man AKA King Kong!
Oh, yo Dave! Dickey Dave! F**k you, bitch!
You got yo face pimped! Holla!
Oh wait, gotta go! Charlie's hittin' me up!
Peace, bitch!

. . .


Hollywood we never going down
Hollywood we never going down
Hollywood we never going down
[Chorus]
Tha Producer:
And all the kids in the hood come on wave and shake your hands, Hollywood we never
going down. When your drunk shake that ass like you know how to dance. Hollywood
we never going down.
Charlie Scene:
Start gettin loud i wanna party now, if you hate on Undead thats a party foul.
I only drink mickey's i cant afford the cans. I drink so much they call me Charlie
40 hands. if the keg is tapped, then your gettin capped, take your girl to the
sack and i'll take a nap. Ladies drink em fast so i could have a blast. you
got your beer gog's on and i'm gettin ass. like oh my god is that Charlie
Scene ladies show me your treats like its Holloween. you got a fake I.D. and
you 17. Im a complete catastrophy buzzing around you like a bumble bee. So lets
take some shots, do a beer run and flip off a cop. Girls give me props and there
on my jock. Paris Hilton said thats hot when she saw my cock!thats hot!
[Chorus]
The Server:
Im About to serve it up for all you party goers. Scene Kids, Meat Heads, Alchi's,
Stoners.Dancin around like a bunch of faggots, funnier than fuck you cab ask Bob Saggot.
I never claimed that I knew how to dance but Ill get drunk, get high, and pull down
my pants. So fuck 5 bucks just fill up my cup. Dont kiss me bitch you just threw up.
Now im drunk as fuck about to pass out, Destination your mothers couch.Dude is it
really true you screwed my mom? FUCK YA BRO THAT PUSSY WAS BOMB!!!! So im hopping
jumping sipping and skipping. Its nights like these that we all love living. So take
out your hands and throw the H.U. up. Now wave it around like you dont give a fuck.
check please!
[Chorus]
Funny Man and Da Kurlzz:
Cant stop wont stop charlie make the booty drop
Cant stop wont stop Server make the booty drop
Cant stop wont stop J make the booty drop
Cant stop wont stop Shady make the booty drop
Cant stop wont stop Kurlzz make the booty drop
Cant stop wont stop Funny make the booty drop
Cant stop wont stop let me see the panties drop, producers on the floor let me see your
booty pop.
Grab your drink, Get on the floor!
Grab your drink, and Get on the floor!
Lets dance in the Hood, shake that ass Hollywood
[Chorus]

. . .


We are young
We are far
Born in this world as it all falls apart
We are strong
We don't belong
Born in this world as it all falls apart

I see the children in the rain like the parade before the pain
I see the love, I see the hate, I see this world that we can make
I see the life, I see the sky, Give it all to see you fly
Yes, we wave this flag of hatred, but you're the ones who made it
Watch the beauty of all our lies passing right before my eyes
I hear the hate in all your words. all the wars to make us hurt
We get so sick of so sick, we never wanted all this
Medication for the kids with no reason to live

So we
March to the drums of the dammed as we come
Watch it burn in the sun - we are numb

We are young
We are far
Born in this world as it all falls apart
We are strong
We don't belong
Born in this world as it all falls apart

As we walk among these shadows, in these streets, this field of battle
Take it up, we wear the medal, raise your hands with burning candles
Hear us whisper in the dark, hear in the rain you see the spark
Feel the beating of our hearts, fleeting hope as we depart
All together, walk alone against all we've ever known
All we've ever really wanted was a place to call our home
But you take all we are; the innocence of our hearts
Made to kneel before the alter as you tear us apart

So we
March to the drums of the dammed as we come
Watch it burn in the sun - we are numb

We are young
We are far
Born in this world as it all falls apart
We are strong
We don't belong
Born in this world as it all falls apart

We will fight or we will fall
Till the angels save us all

We will fight or we will fall
Till the angels save us all

We will fight or we will fall
Till the angels save us all

We will fight or we will fall
Till the angels save us all

We are young
We are far
Born in this world as it all falls apart
We are strong
We don't belong
Born in this world as it all falls apart

We are young
We are far
Born in this world as it all falls apart
We are strong
We don't belong
Born in this world as it all falls apart

. . .


[Intro]
It was once a dark lonely summer's eve
On the lonely streets of Sunset
When the lord called upon 7 crazy m.c's
J Dog, Charlie Scene, The Server, Da Kurlzz, Shady Jeff, and Tha Producer

(*spoken*)
Hey! Uh, man you forgot the homie funny man, C'mon!

[Chorus]
And I can show you how to hump without making love
The way you look at me, I can tell that you're a freak
And I'll be laying in the sun, bottle and a gun
The way you look at me, I can tell that you're a freak

[Verse 1]
My clothes are always retro
Sexual like I'm hetero
And I play a bitch like nintendo (ZELDA!)
Take a fun ride in my benzo
Funny as fuck, I should do stand up
Bust caps at the crowd like I don't give a fuck (fuck you)
Got a gold ass grill
Hit me on the sidekick if you wanna chill
Hop in the ride, let's roll
I'm a barritone with a voice that's so low
It'll make your speakers explode
And I'll drop your panties to the floor (AH!)
Let me bend you over, let me lay you sideways
Hop in the back girls, FREAKY FRIDAYS!
If you got beef, then you better step up bitch
Hollywood Undead ain't nothin' to fuck with

[Chorus]
And I can show you how to hump without making love
The way you look at me, I can tell that you're a freak
And I'll be laying in the sun, bottle and a gun
The way you look at me, I can tell that you're a freak

[Verse 2]
Girl, come and smoke my poll like a Marlboro
Introduce me to your mom as Charles
It's Charlie Scene, Shake your ass to the bass
Wait till you see my face, hey bitch!
Wear tight jeans that show your ass crack
My first name gives Vietnam flash backs
I get drunk and do the same old, same old
Take the girls home and call them Charlies Angels
What'chu gonna do after we get signed?
I'm gonna lose my mind
Get 30 inch spinners and pimp my ride
Go back in time, be there that night and save 2 pacs lives
Then pay my fine for getting caught fucking on the Hollywood sign
I got the game on lock
I'll have a bottle and a glock
with bisceps like The Rock
buy tom's soul back from rupert murdock(hey!)

[Chorus]
And I can show you how to hump without making love
The way you look at me, I can tell that you're a freak
And I'll be laying in the sun, bottle and a gun
The way you look at me, I can tell that you're a freak

[Bridge]
Get down, I'll show you how
C'mon girl, let me show you how
Let's get freaky deaky now
(*repeat*)

[Chorus]
And I can show you how to hump without making love
The way you look at me, I can tell that you're a freak
And I'll be laying in the sun, bottle and a gun
The way you look at me, I can tell that you're a freak

[Outro]
Get down, I'll show you how
If you got beef, then you better step up bitch
Hollywood Undead ain't nothing to fuck with
Get down, I'll show you how
I'll have a bottle and a glock
with bisceps like The Rock
??? room for murder

(*spoken*)
BITCH! What motherfucker?!

. . .


The Server aka Endless Summer 2:
I loved you, you made me, hate me. You gave me, hate, see?. It saved me and these tears are deadly.
You feel that? I rip back, everytime you tried to steal that.You feel bad? you feel sad? Im sorry,
hell no fuck that! It was my heart, it was my life, it was my start, it was your knife. This strife
it dies, this life and these lies. And these lungs have sung this song for too long, and its true I
hurt too, remember I loved you!
(Chorus) Tha Producer aka Da Seducer:
I've , Lost it all, fell today,It's all the same
I'm sorry oh
I'm sorry no
I've , been abused, I feel so used, because of you
I'm sorry oh
I'm sorry no
J-Dog aka The Flat Iron Chef:
I wish I could I could have quit you. I wish I never missed you, And told you that I loved you, every
time I Fucked you. The future that we both drew, and all the shit we've been through. Obssed with the
thought of you, the pain just grew and grew! How could you do this to me? Look at what I made for you,
it never was enough and the world is what I gave to you. I used to be love struck, now I'm just fucked
up. Pull up my sleeves and see the pattern of my cuts!
(Chorus)
(Bridge) Tha Producer and Shady
Seems like all we had is over now you left to rest.
And your tears are dried up now, you just lay without a sound.
Seems like all we had is over now, you left to rest.
And my fears are over now, I can leave with my head down.
(Chorus)

. . .


In a time of need only few can see what's wrong
millions tend to crawl but only those who choose can make it through this all,
only few can sing like lions 'cause we sing until we're gone
and we’ve got each others backs until we're back where we belong,
a woman held my shield and through the battle we did wrong,
a man who taught me wisdom through the static we recall,
and maybe when we' re gone our names will echo through the stars,
every start's got it's ending even when we've learned to rise above it all,

Chorus:
These lies are leading me astray its too much for me to stay
I don't wanna live this destiny it goes on endlessly

I see you so please stay strong
I'll sing you one last song and then I'm gone
I don't wanna live this destiny it goes on endlessly

And we once also had a story too
you can see that good men only come in few.
Even in our greatest moments we may win or we may lose
every song's got it's rules, you've got to learn to make it through.
Maybe one day we can choose how it feels to be a woman or a man
without rules but burried underneath there's a picture glued.
So when my body burns in ashes only sing the truth
Let these words strengthen all your views
because these words were meant for you

(Chorus)

An' now I'm floatin' right above my coffin as it closes I look down
I see sigh as she's cryin on my moma's shoulder.
I look up into the sky as the gates to heaven open somethin's wrong
is this destiny or am I goin' home,
what will happen to my soul will I come back I don't know,
will you meet me when its over let me know,
You can meet me here in heaven don't you ever let me go

This love this hate is burning me away

(Chorus)

This love this hate is burning me away

. . .


Get, get, get drunk lets
Get, get, get drunk lets
Get, get, get drunk lets
Get, get, get--

California show me love
Get buzzed; let's get fucked up
California throw it up
Get buzzed; let's get fucked up
California show me love
Get buzzed; let's get fucked up
California, so high we'll ride all night

Comin' straight outta Cali (what?!)
The 818 valley (what?!)
323! Fuckin' horse night alley(?)
And from Highland to Clayton, all these bitches are hatin'
'Cause the shit that we're saying, is the shit that they're playin'
If we don't make it we'll take it
If ain't real then we'll fake it
Open your mouth and I'll break it; don't give a fuck it you hate it!
We're looking for the 6 chicks, down with the 6 dicks
Rollin' all day, gettin' buzzed its ridiculous
Horny like the sickness
Quickies with the quickness
Pussy like its business
Work it like its fitness
Listen while I spit this, gamin' all these bitches
Now I'm gonna hit this, and fuck until I'm dickless!

California show me love
Get buzzed; let's get fucked up
California throw it up
Get buzzed; let's get fucked up
California show me love
Get buzzed; let's get fucked up
California, so high we'll ride all night

Let's get girls in the front and the sluts in the back
Let's push 'em all together and put 'em on our laps
Alcohol and drugs and California love
They got me ready to party on this sweetened Bacardi
From the north to the south, this state's all about
Silicon lips and all the fake tits!
California girls; best in the world
Best in the back seat; so lets get fuckin' nasty!
I'm a pirate on the streets of C-California
Movin' and cruisin', we're boozin' all night to the mornin'
So from dust 'till dawn, you know Undead is always on
Hit it once like a bomb
Hit it twice and then I'm gone!

California show me love
Get buzzed; let's get fucked up
California throw it up
Get buzzed; let's get fucked up
California show me love
Get buzzed; let's get fucked up
California, all night 'till the morning

You don't wanna step on us, we leave the club fucked up
Come on down and say "What's up?"
Don't front 'cause I ain't buzzed
Johnny's here to fuck you up
JDOG pass the 40 up
You know I'll be here all night
And Undead 'till the day we die

California show me love
Get buzzed; let's get fucked up
California throw it up
Get buzzed; let's get fucked up
California show me love
Get buzzed; let's get fucked up
California, all night 'till the morning

Get, get, get drunk let's
Get buzzed; let's get fucked up
Get, get, get, drunk let's
Get buzzed; let's get fucked up
Get, get, get, drunk let's
Get buzzed; let's get fucked up

California, so high we'll ride all night!

. . .


Let's watch it burn
Let's watch it burn
Let's watch this city burn the world

Let's watch this city burn
From the sky over top the world
Til there's nothing left of her
Let's watch this city burn the world

watch things turn to ash
With two empty cans of gas
The only evidence they have
Is the police catch on my mask
And its hardly time to ask
If you can save my heart for last

And its hard to face the facts
When the darkness fades to black
It's not just make beleive
When they make me take a seat
And they put amphetamines
in the air and make me breath

So come on and grab your children
Look out for burning buildings
And civillians who perish
they kill them by the million
And billionss of people die
For a lost cause

So now I pray for my nation
thats destroyed under god

(it's the end of the world)
All my battles have been won
But the war has just begun

Let's watch this city burn
From the sky over top the world
Till there's nothing left in her
Let's watch the city burn away

The city looks so pretty
Do you wanna burn it with me?
Till the skies bleed ashes
And the fuckin sky crashes

We make ashes just with matches
To ignite the flame
And all the hopes of a young teen
Fuckin insane stays the same

Take the pill
And go get drunk
And go get killed
Double dose
Acid life and acid death
Breathing till there is no breath

I will not die in the night but in the light
of the sun and the ashes
of this world in my lungs

But who am I to say
Lets all just run away
Go grab your friends and pray
We're gonna rule the world today

(it's the end of the world)
it's the end of the earth
We've been done since our birth

Let's watch this city burn
From the sky over top the world
Till there's nothing left in her
Let's watch the city burn the world

(Let's watch it burn)X2
The city looks so pretty
do you wanna burn it with me?
The city looks so pretty
do you wanna burn it with me?
The city looks so pretty
do you wanna burn it with me?

We use the trees as torches
(Do you wanna burn it with me?)
dot the streets with corpses
(Do you wanna burn it with me?)
we watch the city fuckin bleed
(Do you wanna burn it with me?)
and Bring the world to its knees
(Do you wanna burn it with me?)

Let's watch this city burn
From the sky over top the world
Til there's nothing left in her
Let's watch this city burn the world
Let's watch this city burn
From the sky over top the world
Til there's nothing left in her
Let's watch this city burn the world

Let's watch it burn
Let's watch it burn
Let's watch this city burn the world

. . .


[Chorus]
Cuz I don't wanna be like this,
I've been running these streets for too long now, I've got nothing, it's true, but this song now.
But the further I go, I wanna go home. [x2]

[Verse 1]
I fuckin swear that I care,
but it's hard when you stare into the bottom of a bottle that is empty and bare.
Oh my decelate soul, in my decelate home, it's my decelate role, yeah I'm here all alone.
I can't think of a reason to get the fuck out of bed, curtains close, lights are off, am I alive or dead?
I haven't shaved in a week, I always slur when I speak.
Dollar is at it's peak, another fit just to sleep.
Oh whoa it's me, whoa it's me, I guess I need love.
Hoes ya see, Hoes ya see, I'm just in a rud.
And I swear I'm trying, baby please, baby don't leave.
God Damn I'm a fuck up, but I guess that's just me.
So I'll sit in my room and I'll cry in my bed, thinking about all the shit that made me wrong in my head.
I keep trying to climb but it seems so steep, pour my self a fuckin whiskey and go back to sleep, bitch.

[Chorus] x2

[Verse 2]
I watched my momma cry, she says "baby why", I say "baby die".
Babys' gone, like a suicide.
I don't think you'll see him soon, mom.
stay out my room, mom.
Tell daddy that I hate that motherfucker like you, mom.
I sing this shit for you (?), Sasha and Jordan.
These mirrors keep gettin warmer everytime that I hold em.
I pour this out for you like a partner in crime.
It's part of the times, when your sick in the mind.
Yeah I'm sick, oh so sick, I'm so sick of this shit.
Yeah I'm lit, I'm so lit, I'm so fucked up off it.
So I stumble around, till I stumble, fall down to this puddle of my tears laying here on the ground.
When you've got nothing left, you've got nothing left to loose.
With my last and single breath, I'll still be singing to you.
So when you bury me, man, you better bury me deep.
And sing along to this song cuz you're broken like me.

[Chorus] x2

And I wanna go back to the start, back where we started from.
And I know it's been so long.
I was wrong, I was wrong, I was wrong all along. [x2]

[Chorus] x2

. . .


Come on, everybody throw your hands up in the air
Come on let's...
And you know, we keep the party jumpin'
So let's keep them 40's comin'

Come on down to the city of LA
Where we, we ride with gangstas and the pimpin's easy
You know how we keep it bumpin' everyday, baby
We ride with gangstas and the pimpin's easy

Well I ride with jay-dee-oh-gee
And it's like, kay, basically
We get shit faced and crazy
We're screaming "FUCK THE POLICE!"
J-just like easy let's smoke these with Old'E and Charlie
We mix it over a heartbeat, and run with the Undead Army!
And you don't need to see the best of me
The best MC, its just a beat, produce the feeds that makes me mean
That seems to be what makes me scream
So what up?
Let's roll the town fucked up!
Let's sing LA and show love!
Yo JDOG, wait, just hold up
Take my mic, my PO showed up!

Come on down to the city of LA
Where we ride with gangstas and the pimpin's easy
You know how we keep it bumpin' everyday, baby
We ride with gangstas and the pimpin's easy

We're six Caucasians, hell raisin'
Blazin', makingzero pay
Can't wait to drink to stop the pain
To call Funny
To ride with me
My pants are so low, I'm sippin' on this 4-0
Rollin' in the fo' do'
Producer, me, and four ho's
OH NO!
The 5-0's rollin' cold, I didn't stop, but tried to smoke
Container's open,
Funny's smokin'
I think I'm chokin'
It's time to go (OH)
This midnight tale, let's keep it rollin'
Keep the fuckin and Mad Dog flowin'
Los Angeles we keep it goin'
Undead is what we're throwin'

Come on down to the city of LA
Where we, we ride with gangstas and the pimpin's easy
You know how we keep it bumpin' everyday, baby
We ride with gangstas and the pimpin's easy

I keep'em blowin' on my
Head keeps gettin' fatter everyday, baby
On TV ya better listen 'cause you know they'll play me
In the club, you in the corner while my shit go crazy
And I got my soldiers in the back so you don't wanna face me
And when your girl looked up at me, I'm lookin' right down
And all that yappin', you know you gonna be a smack down
I stick around to keep it mad while the crowd's loud
In the city of LA; that's my hometown

Come on down to the city of LA
Where we, we ride with gangstas and the pimpin's easy
You know how we keep it bumpin' everyday, baby
We ride with gangstas and the pimpin's easy

. . .


So watch my chest heave
as this last breath leaves me
I am trying to be
what you're dying to see

I feel like "F**k man,
can't take this, anymore,
this heart, break this."
This is life that's so thankless,
How could he just forsake us?

racist he makes us
hate us he gave us
nothing but no trust
and I am so f**ked up
So let this gun bind us
Lets hide by this lust
and once we are just dust
he'll know that he loved us

LET IT ALL BURN
I will burn first
God of time, am I lost in your eyes?

Just let me burn, it's what I deserve.
God of mine, am I lost in your eyes?

So take me and make me
weakened and save me
this hate that you gave me
keeps saying the same thing

to sing when you hurtin'
to sing when you cry
to sing when you livin'
to sing when you die

and here at the end
at the end of the hurt
all the pain ain't the same
when it's your turn to burn
We're the heart for the heartless,
the thoughts for the thoughtless,
the means for the end,
we're the gods of the deadless!

Let it all burn
I will burn first
God of time, am I lost in your eyes?

Just let me burn
It's what I deserve
God of mine, am I lost in your eyes?

So cry 3 tears for me,
burning so good,
sing me this song

So cry 3 tears for me,
burning so good,
burning so good

I can not stand
who i am I'm this man
with this blood on my hands
in this blood I am damned
so watch my wings burn
as they burn in the fire
I'll scatter the ashes
now sing for the choir

Let it all burn,
I will burn first
God of time, am I lost in your eyes?

Just let me burn
it's what I deserve,
God of mine, am I lost in your eyes?

This hate that you gave me keeps saying
Just let me burn,
Just let me burn

This hate that you gave me keeps saying
Just let me burn,
Just let me burn

Burn
NOW
Burn

Just let me burn
NOW
Burn

BURN!

. . .


(Verse1)
Johnny3tears:

Sick with myself, but I've got no one else,
so I give it to myself it's the only thing that helps
it's the same thing this pain thing that keeps me from sleeping
and screaming that god I must be motha fucking dreaming
and I can rest in peace and at least cease to be
cease to see those things in me that make me wanna cease to breath
and ceased to need and ceased to feed, sickness that's in me
this is all that I can be, I can't breath as I bleed

(Chorus)
Tha Producer:

I don't know why I cut myself, god, give me a sign or help
I wont cry it'll be fine, I'll take my last breath
push it out my chest till theres nothing left

I know that my minds near the end, god, I hurt myself and fell
I wont cry it'll be fine, I'll take my last breath
push it out my chest till theres nothing left

(verse2)
J-Dog:

Have you ever met a living legend, just a real friend who planned his
end and where do I began you said it was pretend. And when the bullet
went through it took more then just you, it took two it was you it was
me and suddenly...... How can someone say they're helpless and then they act so
selfish. You put me through hell with this so fuck you lets just end
this. And what about our friendship and what you did was senseless. You
thought you found an exit. Like I said lets end this

(Chorus)

(Bridge)
Tha Producer:

I just wanna say good bye, Disappear with no one knowing
I don't wanna live this lie, smiling to the world unknowing
I don't want you to try, you've done enough to keep me going
I'll be fine, I'll be fine, I'll be fine for the very last time

(Chorus)

. . .


Shady Jeff: Lets go right now!
J-dog:
I look alive, I'm dead inside. My heart has holes and black blood flows.
We'll do some drugs, well fall in love and get fucked up while the world
just shrugs. With no thought Logically. Were wondering the streets so
aimlessly. I hate to see these kids just being put down so painlessly.
And people say you Dye your hair and wear tight jeans, that
doesnï¿Ѕt mean. That you canï¿Ѕt scream, or like loud noise, you got a choice,
you have a voice. And just because you showed no love and hate on us
you fucked our trust. Now watch we thrust this Knife Called Lust into
my Chest until it Bust.
Tha Producer:
[Chorus]
This love , This Hate
Is burning me away
(Shady Jeff: is burning me away)
It's hard to face that we're all the same
This love, This Hate
Is Burning me away
(Shady Jeff: is burning me away)
It's harder times like these that never change (Shady Jeff: That never change)
Charlie Scene:
mad at the fact your dad is an addict, your friend takes pills he thinks it cures sadness,
I'm not here to attack or make you kids panic,
but i just think it's tragic the way these kids have it.
and everybody sins and it all begins, it goes back around, nobody ever wins.
and you stab yourself in the back, EVERYBODY JUST RELAX! it all just hits so close to home,
we all got friends but we stand alone, and your on your own from a broken home,
you keep the truth inside and it stays unknown. Nostalgia hit and its time to quit,
and everybody acts like it don't mean shit. a
and your friend will stab you just to fuck some girl,
put your hands in the air and scream FUCK THE WORLD!!!
[Chorus]
Bridge:
Tha Producer and Charlie Scene: Let go
Tha Producer: I'll bring you closer
Tha Producer and Charlie Scene: Right now
Charlie Scene: I'll hold on tightly
Tha Producer and Charlie Scene: Let go
Tha Producer: We're going no where
Tha Producer and Charlie Scene: Somewhere
Charlie Scene: And things aren't over
Tha Producer: Harder times like these!
Tha Producer and Da Kurlzz and Shady Jeff: Growing up on the streets!
Tha Producer: Harder times like these!
Tha Producer and Da Kurlzz and Shady Jeff: I'll put you back on your feet!
[Chorus]
Ending:
Charlie Scene:
And I fall to the ground with my teardrops
And I get lost every time my heart stops
Tha Producer:
This love this hate is burning me away

. . .


(The Producer)
-Whispered-
Now I can see your pain I'm sorry.
I cried so hard. [x2]

(Johnny 3 Tears)
The necks of this youth,
With their necks through this noose
Were told lies like it's truth
And we suspect that it's you
So you strap 'em with the a-k
It's Mother fuckin' mayday
They swear I'm fuckin' crazy
'aint nothin gonna save me
I'm breakin, I feel it
I'm naked I'm kneelin
I'm shakin I'm reelin
My god I keep bleedin
I watch the world die through crimson eyes
I cry, it hurts tonight
I die, I see the light
And now I'll say goodbye

(The Producer)
Now I can see your pain I'm sorry
(GOODBYE)
I cried so hard
Now I can see your pain I'm sorry
(GOODBYE)
I cried tonight

(Johnny 3 Tears)
If I could take all this pain away
Use the rage of our youth today
Whose to say that it's you to blame
It's the people above you
The ones who say that they love you
Look what the world has come to
So now it's time to say "Fuck you"
You think you can and they drug you
When no one is staring when they numb you
Fill you with terror and crush you
But do they care as they shove you
So you look to me to find the truth
And what I say is what you do
But everyone you look up to
Is really as fucked up as you
Time is getting shorter
With these enforcer's orders
And we get blamed and pushed around
Whose the fucking villian now?

(The Producer)
Now I can see your pain I'm sorry
(GOODBYE)
I cried so hard
Now I can see your pain I'm sorry
(GOODBYE)
I cried tonight

(The Producer And J3T)
We can't stop now
Were so close now
Cause these times are almost over
I wont give up
So god save us
It feels like were getting closer
We can't stop now
Were so close now
Cause these times are almost over
I wont give up
So god save us

The Producer
Now I can see your pain I'm sorry
(GOODBYE)
I cried so hard
Now I can see your pain I'm sorry
(GOODBYE)
I cried tonight
(GOODBYE)
I cried tonight
I cried tonight

. . .


Tha Producer:

Seems like everyones got their beef but tomorrow we'll be shining brighter. We'll keep it going fighting. Hold on when we win, take a hit. Cause we never gonna lose it dying. We gonna keep on fighting. Hold on when we win, take a hit. Cause we never gonna lose it dying. We keep on fighting.

(chorus) Funny Man, Tha Producer:

And all the days come back to me, come back to what we used to be. And in the end well find the rest. The rest has gone away.
And yesterday we used to say we'd never change and stay the same. And in the end we'll find the rest. The rest has gone away.

Charlie Scene:

It gets harder to see what people want me to be, its just me
being me I'm just Charlie Scene. I used to follow my dream to
play guitar and sing, now I Rhyme over beats I take it seriously
I used to flow with G's it was a joke to me and I would never
forsee that I would be an MC.When I would skate the streets I
had a fake ID and carved my name in a tree back when it was J.T.
And now Undead will get props for the rest of our lifes, and
thats like getting a permanent high five. Cause people like our
tight rhymes and haters get a black eye, from 7 (actually 6 1/2)
crazy white guys. I'm just a guy in a band with a mic in my hand
who decided to rap and fell in love with his fans. And now my flows
are the sickest rated TEN by the bitches, and im getting
ridiculous thats how many inches my dick is!!!

Undead Revolution, 1 , 2 , 3, GO!!!

(chorus)

J-Dog & Da Kurlzz

I got my name up on a wall with JOR, I got arrested with Wes and
the Scientist. I used to run with a gang my parents sent me away
Producer showed me how to phrase, I like it better this way. Now
watch us fuck up this beat the J D O G, Shady, J-dog and me we
fuck 50 girls a week. I used to skate on the streets and always
people would beef and they pull guns out on me, oh wait that
happened last week. Im used to dancing at shows handing out the
blows, you see me and Charlie Scene tag teaming the Ho's. And our
Armor shines gold, got no albums sold, it's just me and
Da Kurlzz, were taking over the WORLD!! And The Servers got a
mind like a Caesar, he writes lyrics eats grapes and F Fucks at
his own leisure. And the Funny Man aint African he's Mexican
hard headed like republicans UNDEAD REVOLUTION!!!

Undead Revolution, 1 , 2 , 3, GO!!!

(chorus)

The Server:
We got nothing in this world except for you boys and you girls
and we'll kill to the top and well laugh as they watch

. . .


комментарии публикуются при поддержке Disqus



© 2011 Music World. Все права сохранены.